IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
ϟ Welcome

Welcome at Hogwarts
05/01/2014
# Update code #002

05/01/2014
# Kraak jij de code?

05/01/2014
# Update Code

01/01/2014
# Verandering Code Banner

01/01/2014
# Mail en twitter

31/12/2013
# We wish you all a happy new year!

26/12/2013
# Hogwarts is officieel geopend.

Het is winter en dat betekent dat je je extra warm moet aankleden tegen de kou en kunt genieten van elk sneeuwvlokje dat de aarde onder je voeten raakt.
ϟHouses
030
010
010
010
ϟHet Team

Professor Salvatore


Professor Camui


Open
PM ~ WWW


Open
PM ~ WWW

Heb je vragen, mail dan gerust
ϟ switch account
Switch character

Charactername

Password



ϟ word count
ϟ Credits
©redits 2013-2017: Hogwarts

Tekst, afbeeldingen, characters, codes en ideeën behoren tot Hogwarts en hun rechtmatige eigenaar.

Het idee van Hogwarts behoort tot Professor Salvatore & Professor Camui en is opgebouwd en gecodeerd door Smolderhalder.

Dit forum wordt het beste weergegeven met




Contact

Deel
 

 {Les 1} 1e jaars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Professor Flynn
Professor Flynn

A Hogwarts Teacher

A Hogwarts Teacher

Dubbel Accounts : Lana Moore
Aantal berichten : 23
RPG - Posts : 3

My Wizard
Leeftijd: 22
Partner:
Karakter:

{Les 1} 1e jaars  Empty
BerichtOnderwerp: {Les 1} 1e jaars    {Les 1} 1e jaars  Icon_minitimewo jan 08, 2014 1:51 pm


Een beetje nerveus legde Oliver de kussens die in een kringetje voor Hagrid's house lagen recht. Hij was erg benieuwd naar de kinderen, dat moest hij toegeven. Maar een beetje spannend vond hij het ook. Zijn blik speurde de hemel af, op zoek naar zijn uil Patrick. Maar die was in geen velden of wegen te bekennen. Dat vond hij toch wel jammer. Oliver had hem graag aan de eerstejaars voorgesteld. Nadat hij ietwat onrustig een bladzijden in 'fabeldieren en waar ze te vinden' had gelezen, merkte hij dat er een aantal kinderen voorzichtig naar hem en de kring liepen. Hij glimlachte en gebaarde dat ze moesten gaan zitten, terwijl hij zelf ook op een van de kussens plaats nam.
Na een paar minuten zat de hele kring vol. "Nou, ik zie dat iedereen er is." Begon hij. "Welkom bij Verzorging van Fabeldieren. In deze lessen zullen jullie dingen gaan leren over de dieren die voor dreuzels niet bestaan." Zijn blik gleed de kring rond. "Ik ben Oliver. Oliver Flynn" Even was het stil. In die stilte bedacht hij zich dat de kinderen hem geen 'Oliver' mochten noemen. "Maar voor jullie is dat natuurlijk Professor Flynn" Voegde hij er snel aan toe. "Ik ben 22 jaar, een nieuwe docent op Hogwarts en..." Hij voelde een stel donzige veertjes langs zijn wang strijken en zag dat Patrick terug was. Snel bond hij het briefje van Patricks poot en stak hem in zijn zak. "Dit is mijn uil, Patrick." Grijnsde hij. Het Steenuiltje vloog op. "Mijn hobby's zijn gitaar spelen en basketball, een dreuzel sport. Vroeger heb in Ravenclaw gezeten en voor het zwerkbalteam gespeeld als jager." Vervolgde hij zijn verhaal. Nieuwsgierig keek hij de leerlingen aan. "We gaan nu een spel spelen. Ik heb hier een bal.." Snel griste Oliver de bal achter zijn rug vandaan. "Die ga ik naar iemand anders gooien, diegene die hem vangt mag zijn naam, hobby's en lievelingseten noemen. Dat van mij is trouwens Sandwitches" Zoekend keek hij de kring rond, hij gooide de bal naar degene die bijna recht tegen over hem zat, die de bal vervolgens in handen kreeg. Bemoedigend knikte hij hem/haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

{Les 1} 1e jaars

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» {Les 1} 2e & 3e jaars
» {Les 1} 5e, 6e & 7e jaars

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: ϟ Outside Hogwarts :: .:. Hagrid's House-