IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
ϟ Welcome

Welcome at Hogwarts
05/01/2014
# Update code #002

05/01/2014
# Kraak jij de code?

05/01/2014
# Update Code

01/01/2014
# Verandering Code Banner

01/01/2014
# Mail en twitter

31/12/2013
# We wish you all a happy new year!

26/12/2013
# Hogwarts is officieel geopend.

Het is winter en dat betekent dat je je extra warm moet aankleden tegen de kou en kunt genieten van elk sneeuwvlokje dat de aarde onder je voeten raakt.
ϟHouses
030
010
010
010
ϟHet Team

Professor Salvatore


Professor Camui


Open
PM ~ WWW


Open
PM ~ WWW

Heb je vragen, mail dan gerust
ϟ switch account
Switch character

Charactername

Password



ϟ word count
ϟ Credits
©redits 2013-2017: Hogwarts

Tekst, afbeeldingen, characters, codes en ideeën behoren tot Hogwarts en hun rechtmatige eigenaar.

Het idee van Hogwarts behoort tot Professor Salvatore & Professor Camui en is opgebouwd en gecodeerd door Smolderhalder.

Dit forum wordt het beste weergegeven met




Contact

Deel
 

 Spreuken en Bezweringen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Professor Phillips
Professor Phillips

A Hogwarts Teacher

A Hogwarts Teacher

Dubbel Accounts : nog geen
Aantal berichten : 26
RPG - Posts : 6

My Wizard
Leeftijd: 24
Partner: Many
Karakter:

Spreuken en Bezweringen Empty
BerichtOnderwerp: Spreuken en Bezweringen   Spreuken en Bezweringen Icon_minitimema dec 30, 2013 5:18 pm
In dit topic heb ik even wat informatie onder elkaar gezet over hoe de lessen Spreuken en Bezweringen precies werken en hoe het lokaal er ongeveer uit ziet. Ik zal hier ook alle mededelingen plaatsen met betrekking tot de lessen.

Lessen:
Tot en met het vijfde leerjaar is Spreuken en Bezweringen een verplicht vak voor alle afdelingen. Daarna is het een keuzevak. Iedere zesdejaars met een Acceptabel of hoger voor zijn SLIJMBAL is van harte welkom tijdens de gevorderde lessen. Je mag er van uit gaan dat er het hele jaar door lessen worden gegeven in de basisspreuken van je eigen leerjaar. (Voor een spreukenlijst verwijs ik graag naar WZ.)
Omdat het qua tijd praktisch onmogelijk is om iedere les in het jaar helemaal uit te spelen, maak ik topics aan voor meerdere leerjaren tegelijk en kies ik iedere keer een aantal onderwerpen uit die ik behandel. Ik probeer hier zo veel mogelijk in te variëren om het voor iedereen interessant te houden.
Heb je vragen en/of ideeën, neem dan contact met me op. Thijmen is ook altijd bereid om extra lessen te geven in spreuken die niet in het basisprogramma zijn opgenomen.

Lokaal:
De deur van Thijmens lokaal staat eigenlijk altijd open, ook als hij er niet is. Hij heeft echter een aantal beschermende bezweringen aangebracht om het lokaal - en met name de muziekinstrumenten daarin - te beschermen tegen baldadige leerlingen. Zolang je niets aanraakt en geen onverwachte dingen doet, kun je er echter ten alle tijden veilig binnenstappen.
Het lokaal is vrij groot en licht en heeft een goede akoestiek. Daarom biedt het ruimte aan een steeds maar groeiende verzameling met muziekinstrumenten, die Thijmen er heeft weggezet. Leerlingen en docenten kunnen ze lenen/bespelen, maar er zitten strenge beveiligingen op, dus vraag altijd eerst toestemming! (Anders krijg je vervelende situaties..)
De aanwezige instrumenten in het lokaal zijn:
- een vleugel
- een aantal akoestische gitaren
- een djembé
- Thijmens viool, hoewel hij die laatste ook vaak meeneemt naar andere plaatsen.

Kantoor:
Thijmen schijnt ergens in het kasteel een kantoor te hebben, maar hij weet zelf nauwelijks waar het is omdat hij er eigenlijk nooit komt. Als je hem nodig hebt, zul je hem waarschijnlijk in het Spreuken en Bezweringen lokaal vinden of in de leerlingenkamer van Ravenklauw. Voor afspraken en persoonlijke gesprekken gebruikt hij meestal het Spreuken en Bezweringenlokaal in plaats van zijn kantoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://w11.zetaboards.com/gul_isil
 

Spreuken en Bezweringen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Spreuken en bezweringen: Kennismakingsles
» Spreuken en bezweringen les 1: kussengevecht

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: ϟ Game Related :: .:. Hogwarts Crew :: .:. Teacher Mededelingen-