IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen
ϟ Welcome

Welcome at Hogwarts
05/01/2014
# Update code #002

05/01/2014
# Kraak jij de code?

05/01/2014
# Update Code

01/01/2014
# Verandering Code Banner

01/01/2014
# Mail en twitter

31/12/2013
# We wish you all a happy new year!

26/12/2013
# Hogwarts is officieel geopend.

Het is winter en dat betekent dat je je extra warm moet aankleden tegen de kou en kunt genieten van elk sneeuwvlokje dat de aarde onder je voeten raakt.
ϟHouses
030
010
010
010
ϟHet Team

Professor Salvatore


Professor Camui


Open
PM ~ WWW


Open
PM ~ WWW

Heb je vragen, mail dan gerust
ϟ switch account
Switch character

Charactername

Password



ϟ word count
ϟ Credits
©redits 2013-2017: Hogwarts

Tekst, afbeeldingen, characters, codes en ideeën behoren tot Hogwarts en hun rechtmatige eigenaar.

Het idee van Hogwarts behoort tot Professor Salvatore & Professor Camui en is opgebouwd en gecodeerd door Smolderhalder.

Dit forum wordt het beste weergegeven met




Contact

Deel
 

 What should I do with all my energy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Crystal Reed
Crystal Reed

A Hufflepuff Student

A Hufflepuff Student

Dubbel Accounts : ρяσƒєѕѕσя ѕαℓναтσяє, вαηg уσηggυк
Aantal berichten : 13
RPG - Posts : 3

My Wizard
Leeftijd: 15.
Partner: Could you be my casanova?
Karakter:

What should I do with all my energy Empty
BerichtOnderwerp: What should I do with all my energy   What should I do with all my energy Icon_minitimema jan 06, 2014 8:40 pm
crystal reed
Ik voelde me vrolijk sinds mijn eerste dagen van het nieuwe jaar hier weer op Hogwarts. Het voelde zo goed om weer thuis te zijn. Soms was de sfeer in ons huis om te snijden. Vreselijk hoe de haat en liefde tegen elkaar botste, vooral toen mijn moeder eindelijk weer eens terug was. Rustig bladerde ik eens door mijn boeken heen, om misschien enigszins wijs te worden uit de woorden die er stonden, maar ik had te veel energie, waardoor ik me nergens op kon concentreren. “Kom op Crystal, je kunt het, concentreer je.” Praatte ik tegen mezelf en probeerde de letters, die eerder een woord zouden moeten vormen, in me op te laten nemen. Maar helaas, zelfs dat lukte niet. Ik stond op en keek om me heen, hier in de gangen kon ik me eigenlijk nooit concentreren. Misschien zou het werken als ik naar de grote zaal ging. Rustig wandelde ik er heen en plaatste me aan de tafel van mijn afdeling. Rustig legde ik mijn boeken weer neer en keek eerst eens om mij heen. Er was bijna niemand, op lerende studenten na. Ik probeerde de woorden opnieuw door te laten dringen in mijn hoofd. Sommige woorden kwamen binnen, anderen ook niet. Alles om mij heen had me de laatste paar dagen en misschien wel weken, enorm hard beïnvloed en daarbij was ik ook nog altijd op zoek naar een leuk iemand, een goede vriendin of vriend misschien. Misschien kon ze dat maar beter gaan doen, spontaan een praatje met iemand maken, maar waar vond je zo’n iemand? Rustig stond Crystal na enkele minuten terug op, maar bleef stil staan toen ze iets achter zich leek te horen.
Note: Open for everyone | Words: 281
Terug naar boven Ga naar beneden
 

What should I do with all my energy

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Hogwarts :: ϟ Hogwarts Academy :: .:. Great Hall-